Thursday 6 December 2012

Fakta Keajaipan Minda


PERANAN JERI QUOTIENT

Ilmu pengetahuan mengenai apa sahaja di alam ini telah wujud dalam diri manusia tetapi manusia hanya dapat mengetahuinya melalui pembelajaran yang akan membongkar segala khazanah ilmu yang terpendam dalam diri manusia. JERI QUOTIENT membantu proses membongkarkan rahsia keilmuan dengan lebih berkesan dan pantas.

Segala peristiwa, pengalaman adan apa sahaja yang telah dipelajari atau dibaca akan dirakam dalam bentuk ingatan. Tidak ada sesuatu pun yang dilalui melainkan semuanya dirakam walaupun secara tidak disedari. JERI QUOTIENT membantu keupayaan tubuh untuk mengeluarkan semula segala ingatan dengan lengkap dan pantas.

Pekerjaan berfikir bukan dilakukan oleh otak semata-mata. Rahsia pemikiran yang hebat dan mendatangkan manfaat berpunca daripada makanan yang berkhasiat dan sistem penghadaman yang yang cekap menyerap makanan. Oleh itu, JERI QUOTIENT membantu mempertenagakan segala nutrient dan mengoptimumkan fungsi organ-organ dengan cara merangsang penghasilan enzim dan kecekapan penyerapan nutrient pada sistem penghadaman.

No comments:

Post a Comment