Tuesday 4 December 2012

Pengasas Attitude Therapy


PROF. DR. ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN
IPOH, PERAK, MALAYSIA

Mendapat Ijazah Kedoktoran pada tahun 2006 dan PhD pada April 2009 dalam bidang Rawatan Alternatif (Authorized and recognized by UNESCO, WHO and The United Nation).

Melanjutkan pendidikan di Open International Univercity for Complimentary Medicine, Colombo Sri Lanka, di bawah Chancellor Ratu Elizabeth.

Bergiat aktif sebagai Scientist dalam Penyelidikan Perubatan dan Pengamal Perubatan Alternatif Professional sejak tahun 1999. Berpengalaman 14 tahun merawat ramai pesakit dari dalam dan luar negara terutama penyakit kronik, kritikal dan dianggap tiada harapan untuk sembuh.

Sering dijemput memberikan ceramah kesihatan dan dilantik sebagai Holistik Spiritual Advisor oleh beberapa organisasi, perusahaan dan individu.

Disamping itu beliau aktif sebagai Penyelidik Sains Perubatan Holistik, Pakar Sains Quantum Fizik, Penasihat Spiritual, Pensyarah Metafizik, Pakar Terapi Psikology dan Motivasi, Guru Bahasa Arab, Pendakwah Bebas, Penganalisa Politik Tempatan dan Antarabangsa Pengasas Perubatan Attitude Therapy

No comments:

Post a Comment