Sunday 2 December 2012

Balasan Email PERTAMA

Wsalam.

Terima kasih kerana berminat untuk menggunakan produk JERI Quotient. Diharap kami dapat membantu anak puan.

Saya juga mempunyai anak autisma + hiperaktif perempuan. Ciri2 autismanya dah berkurangan malah terdapat ciri2 autisma dah tiada padanya. 

Produk JERI Quotient boleh saya hantar kepada puan melalui pos. Dah ramai yang membuat pembelian melalui saya. Selain drp rawatan autisma, JERI juga boleh digunakan untuk meningkatkan prestasi akademik pelajar. Terbukti dgn pencapaian anak perempuan saya yang memperolehi 5A dalam UPSR 2012 dan anak lelaki saya drp kelas ke-4 (2012) bakal ditempatkan ke kelas pertama pada 2013. Hasil yang dpt kami lihat dalam tempoh 1 tahun 6 bulan apabila produk tersebut digunakan kepada anak2 kami (akademik).

Dalam rawatan autisma, anak kami amalkan memakan JERI (3 kali sehari) disamping amalan MANDI AIS (2 kali sehari) yang dicampurkan dgn produk Seri Wangi. Hampir 5 tahun kami amalkan produk ini. Saya cadangkan puan gunakan kedua2 produk tersebut. Kedua2 produk tersebut boleh digunakan untuk tempoh 2 bulan. Perkara pertama yang perlu dilakukan ialah KEYAKINAN perlu ada semasa menggunakan produk ini, jika rasa was2 mungkin SUKAR untuk melihat keberkesanannya. Iaitu YAKIN Allah akan menyembuhkan autisma anak kita melalui usaha kita menggunakan produk ini. Insya-Allah.

JERI QUOTIENT
Harga: RM 50.00 sebotol
Kuantiti: 180 biji

SERI WANGI
Harga: RM 69.00 sebotol
Kuantiti: 10 ml

Untuk makluman produk2 ini adalah keluaran Attitude Therapy Sdn Bhd dibawah kendalian Dr Aishah yang berpengalaman selama 16 tahun dalam perubatan altenatif yang  beroperasi di Ipoh Perak.

Diharap dapat memberi alamat untuk tujuan penghantaran. Nyatakan jenis / kuantiti yang diperlukan. Pembayaran boleh dibuat melalui MAYBANK atas nama isteri saya. HANITA BINTI ABDUL HAMID nombor akaun 108010873644. Kos penghantaran percuma.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 0194488033 (malam shj)

Sekian.

No comments:

Post a Comment