Thursday 2 October 2014

MEMBERSHIP PROGRAM ATTITUDE THERAPY


Sempena Kursus Intensif Attitude Therapy yang telah diadakan pada 27 September 2014, Membership Program Attitude Therapy telah dilancarkan secara rasmi.
Sesungguhnya kaedah muamalat Ba’i al Salam adalah kaedah yang sungguh indah. Ia memberikan manfaat bersama antara Attitude Therapy Sdn. Bhd. dan anda. Kaedah ini diterapkan ke dalam program keahlian atau Membership Program Attitude Therapy.
Memilih untuk menyertai program ini adalah pelaburan yang sungguh bijak. Anda boleh mendapatkan perkhidmatan, rawatan atau mengikuti program pengajian yang berterusan dengan harga yang murah dan adil sesuai dengan status keahlian anda. Dengan konsep Ba’i al-Salam, keahlian anda adalah terjamin 100%, insyaAllah.
Hakikat sebenar rawatan alternatif Attitude Therapy, ia adalah kaedah rawatan milik anda. Setinggi-tinggi penghargaan di atas minat, sokongan, kasih dan kesetiaan anda terhadap Attitude Therapy melalui program keahlian ini. Keahlian anda adalah sumbangan terbesar terhadap pembangunan dan kemajuan Attitude Therapy untuk terus berkhidmat memberikan rawatan yang paling berkualiti dan berkesan. Secara tidak langsung, anda telah menyumbang kepada kemajuan sistem perubatan terulung untuk masa depan taraf kesihatan anda dan keluarga yang lebih sempurna.
Bagi mereka yang ingin menyertai, peluang terbuka luas kepada sesiapa sahaja. Dengan ini saya berbesar hati menjemput anda menyertai program keahlian yang julung-julung kali ditawarkan.
Prof. Dr. Hj. Ariffaizal Bin Hj. Mohd Nor Ariffin
Pengasas Attitude Therapy

No comments:

Post a Comment